آن بی ستاره ام که عقابم نمی برد

مه 12, 2014

الان باید کل "پر کن پیاله را" را از نو بسرایم.

دیگر "یا من ارجوه …" هم

"جز تا کنار بستر خوابم نمی برد"

"من با کمند سرکش و جادویی" دعا

"تا بیکران عالم پندار رفته ام"

"هان ای عقاب عشق!"

"آن بی ستاره ام که عقابم نمی برد."

دلم اعتکاف می خواهد. نه این اعتکافهای مسجد فلان با نام نویسی ستادهای بهمان و آمار برای فخر فروشی از ما بهتران!

دلم اعتکاف می خواهد در روستایی خلوت. با مسجدی که فرشهایش بوی دهات و کهنگی و غریبی بدهد.

بلندگوهای صبح تا شب دعای زوری بخوان نمی خواهم. مداح های زوری بگریان نمی خواهم.

دلم سوز نبودن صیاد، وامانده بر دام می خواهد.

دلم اشک بی ستارگی و نابُردگی می خواهد.

دلم سکوت و شب می خواهد.

دلم غار حرا می خواهد.

دلم سر به بیابان می خواهد.

دلم بی نشان می خواهد.

پاسخی بگذارید

