کمی سطح بالاتر

مه 7, 2014

وقتی اصولگرا بودم از اصولگراهایی که مشکل مملکت رو فقط اصلاح طلبان می دونستم فاصله می گرفتم. الان هم.

به عدالت طلبهایی که گیرشون همیشه و فقط به هاشمی و کارگزارانه شک می کنم. به عمقشون یا صداقتشون.

ایضا منتقدانی که مشکل مملکت رو فقط حکومت و به ویژه شخص آقای خامنه ای می دونند. با سبزهای اینچنینی بیشتر مشکل دارم چون همزمان به میرحسین موسوی اهمیت می دهند که حرف از همه با هم پیروز شدن می زد.

از همون دور اول احمدی نژاد با بچه حزب اللهی هایی که احمدی نژاد و دولت هنوز منحرف نشده اش را یک دولت استثنایی و حاصل دعای امام زمان ع و … می دونستند همدل نبودم. هر چند خودم به او رای داده بودم و از دولتش حمایت می کردم.

دور اول و دوم احمدی نژاد و حتی حالا با کسایی که او را مسبب تمام مشکلات مملکت می شمارند مخالفم. او مولود مشکلات و ایجادکننده مشکلات دیگری بود. در خیلی از کارهایش نفر اول نبود و در بعضی دیگر از کارهایش نفر آخر نیست.

همین طور معمم هایی که همه اش دنبال اصلاح دانشگاهند.

همین طور دانشگاهیانی که یا مدام از حوزه انتقاد می کنند یا گارد دفاعی گرفته اند و یکسره از علم دفاع می کنن بدون اشاره به محدودیت هایش.

همین طور حزب اللهی هایی که همه انقلابیان مسن تر از خود را منحرف و خسته و دنیاطلب معرفی می کنند.

همین طور لامذهب هایی که همه مشکلات را اسلامیت حکومت می شناسند.

همین طور سرداران فعلی و سابقی که همه دستگاههای نظام جز سپاه را بی اعتنا به آرمانهای انقلاب و امام و رهبر می شمرند.

همین طور بروکراتهایی که تندروی و دخالت سپاهیان فعلی و سابق را می بینند ولی یادشان نیست ما عملکرد خودشان را یادمان هست.

الان داری فکر می کنی بله آقای وبلاگنویس تو خوبی؟

نه عزیزم من که بدم. ولی اوصیکم و نفسی به

کمی انتقاد از خود و خودیها!

کمی دیدن عذرهای دیگران!

کمی تحلیل ناعاملیت محور!

کمی سازش و مدارا!

بیایید سطح بالاتر با هم مخالف باشیم. بیایید سطح بالاتر هواداری کنیم.

یک پاسخ to “کمی سطح بالاتر”

  1. بهروز said

    واسم جالب بدونم چطور شد که به آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۴ رای دادین. دور اول هم بهش رای دادین؟! اگه دور اول بهش رای داده باشین، رسما میشین اولین کسی‌ که من حرفاش میفهمم و به احمدی‌نژاد دور اولی‌ رای داده! کاش میشد بیشتر در مورد انتخابات ۸۴ و رفتار مردم و حکومت که منتهی‌ به انتخاب احمدی‌نژاد شد حرف زد.

پاسخی بگذارید

