یادداشت جامانده از سحر 25 خرداد 92

دسامبر 31, 2013

شامگاه 24 خرداد امسال انتخابات 92 تمام شده بود. من بر خلاف شامگاه 22 خرداد 88 که با اعتماد کامل به نظام و خیال راحت خوابیدم و تازه هفت صبح فردا با اولین آمار بهت آور مواجه شدم، بسیار هیجان‌زده بودم. بیش از نتیجه نگران روند سیاسی ای بودم که با پیچیدگی و شگفتی از قبل از انتخابات شروع شده بود و نتیجه فقط یک قسمت از آن بود. چک کردن سایتها و شبکه خبر فایده ای نداشت، نشستم به نوشتن. نام یادداشت را گذاشتم سحرنامه 25 خرداد و منتشر کردم.

بعد از آن فرصت چک کردن آمار وبلاگ را نداشتم ولی معلوم بود استقبال خاصی از آن نوشته نشده است.

تازگی ها داشتم نوشته‌های وبلاگ را مرور می‌کردم دیدم که آن پست را خالی منتشر کرده بودم! و به راز آن استقبال خیره کننده پی بردم. به هر حال آلزایمر است و هزار دردسر.

خلاصه اگر جویای احوال من درست قبل از اعلام نتیجه انتخابات 92 هستید یادداشت زیر خدمت شما:

سحرنامه 25 خرداد

پاسخی بگذارید

