کثیف و کثیف تر

سپتامبر 9, 2013

سیاست خیلی وقت ها کثیفه. اما کثیف تر اونی نیست که به این کثیفی اذعان داره، اونیه که کثافت کاریشو با یه جانماز آب کشیده یا خوشبوکننده درجه یک می پوشونه.

پ.ن1: عطف به طرفین انتخاب شهردار تهران و به خصوص هوادارانشان خوانده شود.

پ.ن2: این یک پست تنزه طلبانه نیست من خودم هوادار یکی از طرفینم انشاءالله می نویسم.

پ.ن3: کثیف در بالا هم به معنی کارهای ناخوشایند ولی اخلاقی و هم به معنای کارها یا افراد غیراخلاقی ناخوشایند به کار رفته است.

پ.ن4: برادر من پست مینیمال بلد نیستی بنویسی ننویس! این پی نوشت بازی کثیف چیه راه انداختی؟

یک پاسخ to “کثیف و کثیف تر”

  1. بهروز said

    من با تجربه خیلی کمی که دارم تنها جایی که دیدم شوراهای محلی (و شهرداری) بعضی موقع ها حتی فاسدتر از دولت اند امریکا (و تا حدی کانادا) است. البته در شهرهای بزرگ. به هر حال این عشق به امریکا که در خون ماست جایی باید خودش نشون بده. راستش من فکر کردم بزرگان بیشتر علاقه مند به کشور فخیمه انگلیس اند اما احتمالا فقط کاخ ملکه دلیل این محبت!

پاسخی بگذارید

