موزیک خوب برای حال بد

سپتامبر 9, 2013

موزیک خوب برای حال بد مث جنس خوبه. متوجه جزئیاتش نیستی ولی حالتو خوب می کنه.

یه playlist خوبو که shuffle گوش بدی قد یه کوکتل مشدی جواب می ده.

نشونه یه playlist خوب اینه که هر trackی که تموم میشه دلت بخواد بزنی آهنگ قبلی ولی آهنگ جدید نزاره.

موزیک خوب تو حال بد حتی برام مستی و نشئگی م میاره. می زنم تو خط دیوونه بازی.

صحنه پیاده رو برام میشه کلیپ Now Playing!

تلفنم که زنگ می خوره موزیکو قطع نمی کنم. توی هدفون طرف داره با خواننده همخونی می کنه. گاهی خیلییم با هم جور میشن.

تو ذهنم متن ترانه ها رو با چهره های سیاسی و خبرای روز مونتاژ می کنم و حال می کنم.

موزیک خوبم مث جنس خوبه. هر چی بیشتر بزنی بیشتر می فهمی خوب و بدش فرقش تو یک ساعته. آخرش سردرد و سنگینیه خوبی و بدی حالتو از یادت می بره.

جنس خودت باید خوب بشه تا این حالای بد کمتر اذیت کنن.

یک پاسخ to “موزیک خوب برای حال بد”

  1. […] اصولا اعجازی که موسیقی و نقشی که در حالات روحی و روانی من دارد، براحتی یک «بتهوون بالقوه» در من ایجاد کرده است. (+) […]

پاسخی بگذارید

