زندگی روحانی!

اوت 19, 2013

طوری که الان زندگی می کنم شدم مثل روحای توی فیلما که مردن ولی خودشون خبر ندارن. دستمم اگه یه هو از تو دیوار رد بشه خیلی تعجب نمی کنم. نه کسی منو می بینه نه من کسیو. توی چشم های کسی زل نمی زنم از ترس اینکه بفهمم داره اونور منو می بینه. خیلی پیش میاد دارم با کسی صحبت کنم ولی راحت نیستم. هی به خودم می گم این چرا اینجوری نیگا می کنه؟ نکنه رمالی چیزیه فهمیده من مردم می خواد به روم نیاره!

2 پاسخ to “زندگی روحانی!”

  1. یگانه said

    سلام
    وبلاگتون رو تا اینجا خوندم!
    منصفانه بود کماکان
    و این نوشته رو خوب حسش کردم….

    • انصافی said

      به به! خواننده کل وبلاگ خون کامنت گذار! یاد قدیما افتادم.
      ممنون. البته کاش حسش نمی کردین.

پاسخی بگذارید

