جایزه به ناجا

ژوئیه 14, 2012

یادمه چندسالی بود ایران خودرو و زیرمجموعه هایش جایزه ملی جورواجوری مثل «اشتهار به کیفیت»، «بهره وری» و «خدمات پس از فروش» رو می بردند. البته از دید منطقی(!) این باید باعث می شد ما احساس کنیم اگر مشکلی با محصولات و خدمات آن شرکت داریم اوضاع رو به بهبود است و …

اما خوب واکنش من عوام همیشه حرص خوردن و جز جگر زدن بود.

حالا پیشنهاد می کنم مسئولین مربوطه به همان سبک جوایز ملی بهره وری، رضایت شهروندان و کارآمدی را به ناجا بدهند. من سعی می کنم چشمامو ببندم و منطقی باشم. گور بابای رگ عوامی ام کرده! آخه هنوز جایزه نداده مدتی همینجور داره حرص و جوششو می خوره.

 

پ.ن1: نگاه کنید به این و این و این

پ.ن2: این رگ عوامی من یه وقتایی با رگ پارانویایم خط رو خط میشه و اون وقت می افتم تو این فکرها که انگار همون موقعی که آمریکا داره سعی می کنه با تحریم های مختلف مردم ما رو بی طاقت کنه یه عده گزمه گمراه ماموریت دارند رسما یک قشرهایی از مردم رو عقده ای کنن برای روز واقعه.

پاسخی بگذارید

