تلگرافی: انتخابات دور دوم

مه 3, 2012

حدود 10 روز است می خواهم راجع به مرحله دوم انتخابات مجلس بنویسم ولی گرفتاری های شخصی و مشکلات دسترسی به اینترنت مانع شدند.

تلگرافی:

  • من در انتخابات مجلس شرکت نکردم و البته پشیمان هم نیستم.
  • ولی دور دوم می خواهم شرکت کنم و به علی مطهری رای بدهم.
  • من به علی مطهری به خاطر استقلال، صراحت بیان و شجاعتش در ایستادگی بر آنچه حق می داند احساس دین می کنم.
  • تنها مانع رای دادن به او که استفاده منفی حکومت از میزان مشارکت بود در مرحله دوم وجود ندارد.
  • برای من هم ضرر و هزینه ای ندارد.
  • ولی شاید سود زیادی داشته باشد.
  • سودش این است که انتخاب شدن او و بهتر از آن رای بالای او می تواند اعلام حضور و نمایش قدرت کسانی باشد که به وضع فعلی معترضند.
  • و تشویق دیگر به رفتن راه او.
  • از همه دعوت می کنم به او رای بدهند.
  • اینکه در مورد 24 نفر دیگر چه می کنید به خودتان بستگی دارد.

پ.ن 1: قصد دارم یک یادداشت طولانی تر هم بنویسم تا خدا چه خواهد.

پ.ن 2: این پست با ایمیل ارسال شده است.

پاسخی بگذارید

