جایت خیلی خالی شد مرد

اکتبر 6, 2011

همان وقتی که اپل بعد از 15 ماه نتوانست کسی را شگفت زده کند حس کرده بودم. حس کرده بودم که این چیزی نیست که تو بیشترش را سرپرستی کرده باشی. به اطرافیان گفتم فکر کنم واقعا در مدتی طولانی تر از آنچه گفته شده حالت بد بوده است. آره همه اش نقشه های تجاری بود برای اینکه با مرگ ناگهانی تو به سهام شرکت شوک وارد نشود.

اینجا گفته های مشاهیر را در مورد رفتن تو می خوانم و جالب است که چندبار واژه دلتنگی تکرار شده است.

من هم دلتنگم. جایت خیلی خالی شد مرد. وقتی از مدیرعاملی اپل استعفا دادی مجله ها از خانه و خانواده ات نوشتند و حالا من به فکر بچه ها و همسرت هستم. رفتن پدر همیشه سخت است

چه یک کارگر گمنام باشد چه محبوب قبل میلیونها مشتری در سراسر دنیا.

وقتی کسی می میرد یادگاری هایش را از جلوی خانواده اش دور می کنند تا داغشان تازه نشود اما برای تو این یادگاری ها همه جا پخش است.

پ.ن 1: این سخرانی از استیو جابز را پیشنهاد می کنم

پ.ن2: سیاسی نویس ها هم دل دارند.

پاسخی بگذارید

