چی بنویسم؟

سپتامبر 21, 2011

بر خلاف نظر دوست عزیز نویسنده شهروند دردمند، سرطان ذهن من شفا نیافته است. تازه بدتر هم شده است.

یکی از علتهای ننوشتنم این است که آنقدر سرعت اتفاقات و افکار مرتبطشان زیاد است که تا می یایی مطلبی را در ذهنت پردازش کنی یا مکتوب آن را کامل کنی اتفاقات دیگر و افکار دیگری می آیند. دلیل دیگرش هم رسیدن به امور روزمره زندگی است که بی نظمی من باعث شده است نتوانم آنها را در کنار رسیدن به وبلاگ و فعالیت های اینچنینی به خوبی انجام دهم و در نتیجه هرازگاهی یکی تحت تاثیر دیگری قرار می گیرد.

از طرف دیگر وقتی به آمار وبلاگ نگاه می کنم مشکل اصلی اینجا کم بودن نظرهاست که به هم به کیفیت این وبلاگ و هم به تغییر رویکرد کلی وبلاگ خوانان (استفاده از گودر و …) بر می گردد.

پس لطف کنید و یک موضوع به من پیشنهاد دهید تا اگر توانستم در موردش بنویسم.

لطفا موضوع را دقیق مشخص کنید انگار می خواهید عنوان مطلب را پیشنهاد بدهید.

اینجوری هم چشم ما به جمال کامنت شما روشن می شود، هم انتخاب مطلب بعدی برایم آسان می شود و هم اینکه بهتر می توانم به تصویری که از خودم در ذهن خوانندگان اینجا ساخته ام پی ببرم.

16 پاسخ to “چی بنویسم؟”

  1. 8rooz said

    ما را چه شده !؟

    رای 98% به جمهوری اسلامی و تلاش برای ایجاد یک حکومت مردمی که تمام اقشار در تصمیم گیری هایش دخیل باشند. قرار بود که ما مدینه فاضله بسازیم و تمام افراد عدالت خواه جهان رو به ایران بیاوریم / پیاممان صلح باشد و دوستی / تبلیغ اسلام ناب محمدی بدور از تحجر و خود خواهی و خود بزرگ بینی و خود اکثریت بینی رو انجام بدیم / اما الان بعد از 33 سال کجای راه هستیم / مردم رو دین دار تر کرده ایم یا دین گریز تر / قدرت طلب شده ایم / پست و مقام رو می پرستیم / اخلاق و انسانیت رو چال کردیم / برای دیدن اعدام یک پسر 17 ساله صف می کشیم / ما را چه شده !؟

    2- جمهوری اسلامی وجودش برای اسرائیل نعمت است تا تهدید !؟ وقتی از دور بر اتفاقات و پیامد هایش را می نگریم / مظلوم نمایی های اسرائیل با استفاده از رفتار غلط سران کشورم از خامنه ای تا احمدی نژاد و فرمانده سپاه بگیر بیا تا …..

    3- آینده جمهوری اسلامی

    فکر می کنم ان وای تایمز بود و مقاله ای با این مضمون که : » آمدن احمدی نژاد باعث کم شدن عمر جمهوری اسلامی شده است و نظام را به پایان نزدیک تر کرده ! «

    • انصافی said

      ممنون. این از دشت اول.
      من از بین این سه تا 3 رو بیشتر می پسندم.

      • 8rooz said

        نمیدونی چقدر مشکله با کیبورد بدون نشان های فارسی تایپ کنی !

        می تونی فقط با پرداخت 17 دلار سالیاته از طریق خود وردپرس بلاگ تو به یه دامین متصل کنی . از نظر خدمات و ایمنی این بهترین کاره .

        اگر هم حساب پی پال نداری از جاهایی مثل ان ای سی . ای ار بخر و خیلی راحت دی ان اس های وردپرس رو به جاشون بذار

        ضمناً انتظار داشتم مورد 2 هم برات جالب باشه

      • انصافی said

        همدردیم!
        اگر بخوام دامین مستقل استفاده کنم خودم حاضرم وردپرس راه بیندازم ولی فکر کنم با توجه به تعداد خوانندگان و میزان علاقندیشان زود است.
        مورد 2 جالب هست ولی گاهی وقتها فکر می کنم دارم خودم رو تکرار می کنم.

      • انصافی said

        نوشته های جالبی بود. البته همانطور که قبلا گفته شد من کمی ابا دارم عین مطلبی را که دیگران بحث کرده اند بنویسم. منظورم این است که شما که وقت می گذارید و به اینجا سر می زنید چیزی متفاوت از سایر مطالب ببینید که ارزش وقتتان را داشته باشد.
        راستی مطلبی در مورد قضیه فلسطین نوشته ام.

  2. سعید said

    – آینده جمهوری اسلامی
    – آینده محافظه کاران در حکومت آینده (با فرض اینکه در آینده آنها جایی در میان رای واقعی مردم نداشته باشند)
    – آینده ایران با تحریم ها
    ………………………………
    من همیشه مطالیتون را می خونم پیشنهاد می کنم در گودر و پلاس بیشتر فعال باشید.
    در ضمن نقش فیلتر بودن سایت را ه دسته کم نگیرید.
    ………………………………………….
    نکته بعدی اینکه مطالبتون برای کامنت گذاشتن خطرناکند.

    • انصافی said

      ممنون که سر می زنید. در مورد گودر بیشتر تنبلی است و در مورد پلاس کمی احتیاط امنیتی.
      برای فیلتر بودن هم چون می دانم که دوستان اصلا مشکلی با این وبلاگ نداشته اند و فقط موقع بستن کل وردپرس.کام ناغافل وبلاگ ما هم اون پشت مشتا گیر افتاده، مدتهاست قصد دارم آینه ای برایش درست کنم ولی دریغ از وقت و مدیریت زمان!!

      اما پیشنهادهایتان:
      اولی تکراری است (شاید انقدر افراد مختلف تکرار کردند که من هم علاقمند شدم! همین الان احساس می کنم قلبم تندتر می زنه 😉 )
      دومی را دوست دارم ولی منظورتان «نداشته باشند» بود یا «داشته باشند» ؟

      خطرناک؟ ای آقا! کامنت ناشناس که می شود گذاشت. بعد هم از ما مخالف پاستوریزه تر پیدا می کنید؟ معتقد به قانون اساسی و شعارهای انقلاب، مننتقد حتی موسوی، معتقد به استقلال مملکت و دشمن بودن آمریکا، علاقمند به امام خمینی و …

  3. کیا said

    چرا مطالبتون را برای جرس یا کلمه نمی فرستید؟

    • انصافی said

      من می گم باید به تصویر خودم در چشم خوانندگان پی ببرم. آقا پر بازدیدترین مطلب این وبلاگ «چرا معترضم چرا سبز نیستم» بوده است.
      تازه من هم که سخت نگیرم آنها اگر یکبار وبلاگ را چک کنند ممکن است منصرف شوند.

      نظر من به کلمه نزدیک تر است 🙂 ولی اگر شما توانستید در سایتشان جایی برای ارسال مطلب پیدا کنید به من هم بگویید (برای شروع روی لینک تماس با ما کلیک کنید.)
      در مورد جرس علاوه بر اختلاف نظر بیشتر، بنده به شدت نسبت به دروغگویی هایشان اعتراض دارم (حالا اسمش را بگذاریم اشتباه حرفه ای، اشتباه چندبار؟).
      برای آینده هم یک مطلب بی خطر در مورد اما موسی صدر نوشتم که پاسخی نگرفتم.

  4. سعید said

    (منظورم پستهای مربوط به رهبری بود)
    با معیارهای جمهوری اسلامی هر انتقادی به ولایت فقیه جرم «عجیب» محسوب می شود. «عجیب » یعنی سرنوشت عجیبی و فراقانونی در انتظار شماست. زندان شدن بی مرخصی، حبس خانگی، تهمتهای ناروا
    ………………………….
    شما می توانید کامنتها و لایکهای گودر را بر روی پستهایتان ببینید؟
    …………………………….
    نکته آخر اینکه همه جا خواننده «Silent» زیاد هست.

    • انصافی said

      حبس خانگی که کلا مال از ما بهتران است. به قول معروف مورچه چیه که کله پاچش چی باشه!!

      نه نمی توانم.

      بله.

  5. خوردین said

    بعد از 30 سال هزینه دادن برای اسلامی بودن انقلاب، رییس جمهور این مملکت راست راست در مجمع عمومی دروغ میگه.

    در مورد سکوت و محافظه کاری علما بنویسید.

    در مورد نبودن شجاعت و دو رویی آحاد مردم در جامعه بنویسید

    در مورد اسلامیکه در چادر سیاه زنها خلاصه شده بنویسید.

  6. خوردین said

    بعد از 30 سال هزینه دادن برای اسلامی بودن انقلاب، رییس جمهور این مملکت راست راست در مجمع عمومی دروغ میگه.

    در مورد سکوت و محافظه کاری علما بنویسید.

    در مورد نبودن شجاعت و دو رویی آحاد مردم در جامعه بنویسید

    در مورد اسلامی که در چادر سیاه زنها خلاصه شده بنویسید.

  7. سلام
    اين اولين باري است كه براي خوب نشدن سرطان يك نفر خوشحال مي‌شوم.
    پرسش شما پاسخ پيچيده‌اي ندارد. كافي است مطالب وبلاگتان را يك بار مرور كنيد و خودتان ببينيد در چه زمينه‌اي تخصص و تبحر داريد و خوانندگان شما بيشتر كدام مطلب را پسنديده‌اند. فكر مي‌كنم پاسخ شما در همين كامنت‌هاي بالايي داده شده باشد.
    برايتان آرزوي توفيق دارم
    با احترام

    • انصافی said

      خیر مقدم.
      پاسخ پیچیده ای ندارد ولی از نگاه های مختلف خود را دیدن شاید شناخت بهتر یا جدیدتری بدهد.
      پبشنهاد متفاوت نبود؟

پاسخی بگذارید

