طلا و نقره

آوریل 19, 2011

حلقه جفت انتخاب کردیم. طلای سفید.

من به حکم شرع نمی تونستم طلا دست کنم.

یک کپی نقره از حلقه طلای تو سفارش دادیم روش هم یک لعاب از یک فلز براق که نشون نده نقره اس.

تو نگاه اول حلقه من درخشش بیشتری داره اما اگه کسی یک کم بیشتر و از نزدیک نگاه کنه متوجه می شه.

از بیرون فکر می کنن من و تو جفت همیم. شاید حتی درخشش من بیشتر باشه.

اما من که می دونم تو طلایی و من نقره.

حتی اگه کسی یک کم بیشتر و از نزدیک به ما دو تا نگاه کنه متوجه می شه.

یک پاسخ to “طلا و نقره”

  1. روح اله ریاضی said

    نمی دانم ان که نوشتید معنی خاصی داره یا در مورد ازدواجتان هست.اگر دومیه که هزاران تبریک و ارزوهایی که مد نظرتان است.شما در دل بفرمایید و من امین می گویم

پاسخی بگذارید

